Linkovník
Změny cen mobilních telefonů na leden
Máme tu leden a s ním i další nadílku novinek a úprav cen mobilních telefonů od našich operátorů. Ten kdo s nákupem telefonu počkal až na nový rok, tak mohl u některých typů docela slušně ušetřit.
Asus P535 (preview)
Pokud hledáte malý lehký komunikátor s GPS, potom může být Asus P535 váš favorit. Disponuje vším, co je na pořádný komunikátor potřeba (již zmiňovaná jednotka GPS, Bluetooth, WLAN).
Palm: Oprava ano, ale…
Anabáze s problémem kolem modelů Palm Treo 650, 680 a 700p pokračuje, ale bohužel s velmi rozporuplným výsledkem. Ostatně, posuďte sami.
Sony Ericsson má nové handsfree do auta
Jedná se o produkt Sony Ericsson HCB-105 Bluetooth car Speakerphone, který lze umístit například na sluneční clonu v automobilu a pomocí bezdrátové technologie Bluetooth zajišťuje funkce hlastitého handsfree, což je sice trochu indiskrétní, ale velice…
RECENZE Nokia 6500 Slide: ocelové první housle
Vysouvací kovová novinka je nejlepším telefonem s prostředím Series 40. Chlubí se 3,2 Mpx fotoaparátem, natáčí VGA video a nechybí ani TV-Out, sítě 3.generace a kvalitní QVGA displej. Pokud hledáte špičkový telefon bez otevřeného operačního systému, mohla…
Android – nový otevřený operační systém pro mobilní zařízení
Rozruch na poli operačních systémů pro mobilní zařízení!
Sony Ericsson W890i: tenký elegán s HSDPA
Sony Ericsson W890i je nástupce prvního tenkého modelu výrobce. Na rozdíl od něj se však poučil z mnoha chyb a zlepšoval, kde to jen šlo. Tloušťka telefonu se ale zvýšila o 0,5 mm oproti modelu W880i.
Spb Phone Suite 1.2 - nová verze!
Vynikající telefonní program společnosti Spb Software House možná není třeba představovat, protože většina zkušenějších uživatelů komunikátorů s Windows mobile jej zná, ale pro ostatní jej jen v krátkosti popišme jako centrální aplikaci pro práci s…
Kontrola vyúčtování ušetří i tisíce. Operátoři občas účtují nesmysly
Kontrola měsíčního vyúčtovaní telekomunikačních služeb může občas ušetřit cenné koruny. Často se totiž stane, že se na účtu objeví i nobjednané či nevyužité služby. Co v takovém případě dělat?